Zo werkt het spaarpasje

  • Een Spaarpas
    Met een spaarpas geeft je jouw eigen onderneming een tastbare loyaliteit. Wij bieden 3 soorten passen aan en hierdoor voor elke klant de beste oplossing voor de beste spaarmogelijkheid. Deze opties zijn:
    – Spaarkaart met chip
    – Spaarkaart met barcode
    – Spaarkaart met magneetstrip

  • Een spaarterminal
    Bij elke spaarkaart past een eigen spaarterminal, namelijk:
    – Spaarkaart met chip: Ingenico terminal
    – Spaarkaart met barcode: Scanner & internetapplicatie
    – Spaarkaart met magneetstrip: CCV terminal
    Wij leveren de Ingenico terminal of de barcodescanner. Voor gebruik van de CCV terminal dien je een eigen betaalterminal te gebruiken.

  • Uw klantenbeheer
    In je persoonlijke CRM-systeem voer je nieuwe klanten in, kun je zien wie je klanten zijn en deze ook nieuwsbrieven sturen. Het invoeren van de gegevens kan Klantkaart ook kosteloos voor je uit handen nemen.
    Nieuwsbrieven versturen
    Stuur jouw klanten een verjaardagsmail of een welkomsmail met een leuke aanbieding! Buiten deze standaard opties kun je zelf nieuwsbrieven met je eigen uitstraling opstellen. Ook deze extra service kan Klantkaart uit handen nemen door de nieuwsbrieven volledig naar wens op te stellen en naar je klanten te versturen.
    Rapportages
    Naast deze mailings kun je ook uitgebreide rapportages uitdraaien om erachter te komen wie jouw sparende klanten zijn en wat hun spaargedrag precies is

3,19

Tevreden klanten

3,9800

Passen verkocht

Service staat voorop

Ervaringen van klanten

Wij van spaarpasjeNL vinden het erg belangrijk wat klanten van ons vinden, hier zijn een paar referenties over SpaarpasjeNL te vinden.

X